Toto je zpráva o stavu odeslání formuláře.
Pravidla
pronájmu nebo výpůjčky prostranství ve veřejné zeleni ve správě městské části Praha 2, včetně povolování vjezdu
Níže uvedená pravidla se vztahují na žádosti o pronájem nebo výpůjčku prostranství ve veřejné zeleni ve správě městské části Praha 2.
Obsah:
Úvod
I. Společná pravidla pro žádosti o pronájem nebo výpůjčku
II. Vjezd vozidel
Závěrečná ustanovení
Úvod
a) Náměstí Míru
Náměstí Míru se stalo jedním z výrazných center hlavního města Prahy a je především centrem kultury. Jsou zde nemovité kulturní památky kostel sv. Ludmily, Divadlo na Vinohradech a Národní dům na Vinohradech.
Do seznamu kulturních památek je zařazen i park „Sady na náměstí Míru“. K parku vykonává svěřenou vlastnickou správu městská část Praha 2 (dále jen náměstí Míru).
Pronájem nebo výpůjčka veřejného prostranství musí respektovat charakter daného místa a jeho historickou hodnotu. Historický prostor náměstí Míru by měl sloužit jako místo pro pořádání společenských akcí převážně nekomerčního charakteru, s výjimkou vánočních a velikonočních trhů. Přednost mají akce, které mají spojitost s městskou částí Praha 2.
Prostor na náměstí Míru by měl sloužit zejména pro akce tohoto typu:
Kulturní akce
Akce pro děti a mládež (kulturní, vzdělávací, zábavné)
Charitativní akce
Akce propagující význam ochrany životního prostředí
Akce pořádané u příležitostí různých historických výročí celostátního i lokálního významu
Ostatní a komerční akce by měly být směřovány do jiných prostor na území městské části Prahy 2.
b) Ostatní prostranství ve veřejné zeleni
Jedná se o veřejná prostranství ve veřejné zeleni, veřejné parky, která nespadají pod „pojem“ veřejné prostranství, tzn. nejsou přístupné každému bez omezení (např. Havlíčkovy sady, Bastion XXXI, Na Rybníčku, sv. Longin a zahrada Ztracenka). Dále veřejná prostranství, ke kterým vykonává MČ Praha 2 vlastnická práva.
I. Společná pravidla pro žádosti o pronájem nebo výpůjčku
Zájemce si zablokuje termín pronájmu nebo výpůjčky prostranství ve veřejné zeleniměstské části Praha 2 (odbor životního prostředí, tel.: 236 044 208, další kontakty na oddělení ochrany životního prostředí jsou uvedeny na webu na adrese http://urad.praha2.cz/Oddeleni-ochrany-zivotniho-prostredi).
Podá žádost do podatelny Úřadu městské části Praha 2 nejméně s 45 denním předstihem před požadovaným termínem pronájmu nebo výpůjčky prostranství ve veřejné zeleninebo zašle na adresu uvedenou níže.
U prodloužení návštěvní doby parku Havlíčkovy sady:
pro natáčení filmů žadatel podá žádost na podatelnu nejméně 25 dnů před akcí;
pro akce uvnitř objektů ( Gröbeho vila, restaurace Pavilon Grébovka, Viniční altán) platí návštěvní doba parku;
v případě požadavku na výjimečné prodloužení návštěvní doby parku je třeba žádost podat prostřednictvím provozovatelů objektů (Winepro s.r.o., CEELI Institut o.p.s.) na podatelnu nejméně 14 dnů před akcí.
Úřad městské části Praha 2
odbor životního prostředí
nám. Míru 20
120 39 Praha 2
Žádost musí obsahovat:
název organizace, IČ, adresu, telefonické a e-mailové spojení
účel akce
podrobný program pořádané akce
do plánku zakreslená požadovaná svěřená plocha a plocha pod záborem, vyčíslená v m 2
z toho plocha, určená k reklamě (pokud je akce bez reklamy, zapíše se 0)
stanovení (určení) zástupce, který bude zplnomocněn k podpisu nájemní smlouvy, resp. smlouvy o výpůjčce za užívání prostranství ve veřejné zeleni městské části Praha 2
vyplněný formulář k ohlašovací povinnosti poplatníka k místnímu poplatku za užívání veřejného prostranství (viz obecně závazná vyhláška č. 5/2011 Sb. HMP, o místním poplatku za užívání veřejného prostranství)
Nájemné:
Sazba nájemného stanovená pro parky: náměstí Míru, Havlíčkovy sady, Bastion XXXI, Na Rybníčku, sv. Longin a zahrada Ztracenka
40,- Kč/m 2/den, celková výše nájemného však činí nejméně 3.000,- Kč
při nevýdělečné akci, která je doplněna reklamou, se stanoví celková minimální výše nájemného za pozemek za cenu odvozenou z plochy samotné reklamy, a to ve výši 400,- Kč/m²/den plochy reklamy, celková výše nájemného však činí nejméně 3.000,- Kč
pro ryze nevýdělečné akce se plocha poskytuje zdarma, pokud je to v zájmu městské části Praha 2; uzavírá se smlouva o výpůjčce
pro natáčení filmů apod. se cena stanoví dohodou, nejméně však 40.000,- Kč za každý započatý den. V případě, že žadatel o natáčení filmů apod. nepožádá ve stanoveném termínu, nejpozději však 25 dní před požadovaným termínem natáčení, bude cena stanovena ve dvojnásobné výši, nejméně však 80.000,- Kč za každý započatý den
Sazba nájemného stanovená pro ostatní parky a veřejnou zeleň ve správě MČ Praha 2 :
20,- Kč/m 2/den, celková výše nájemného však činí nejméně 2.000,- Kč
při nevýdělečné akci, která je doplněna reklamou, se stanoví celková minimální výše nájemného za pozemek za cenu odvozenou z plochy samotné reklamy, a to ve výši 200,- Kč/m² plochy reklamy, celková výše nájemného však činí nejméně 2.000,- Kč
pro ryze nevýdělečné akce se plocha poskytuje zdarma, pokud je to v zájmu městské části Praha 2; uzavírá se smlouva o výpůjčce
pro natáčení filmů apod. se cena stanoví dohodou, nejméně však 30.000,- Kč za každý započatý den. V případě, že žadatel o natáčení filmů apod. nepožádá ve stanoveném termínu, nejpozději však 25 dní před požadovaným termínem natáčení, bude cena stanovena ve dvojnásobné výši, nejméně však 60.000,- Kčza každý započatý den
Sazba nájemného stanovená pro prodej vánočních stromků, větví a jmelí na náměstí Míru :
25,- Kč/m² za den
Sazba nájemného stanovená za umístění dočasných staveb sloužících pro poskytování prodeje a služeb na náměstí Míru:
10,- Kč/m² za den
Sazba nájemného stanovená za ryze reklamní akce společná pro všechny parky:
v případě konání akce propagující určitý produkt, výrobek nebo službu činí výše nájemného minimálně 40.000,- Kč za den za umístění jednoho objektu (např. stánek). Dle počtu objektů se cena násobí nebo je stanovena dohodou
Sazba nájemného stanovená za umístění stavební techniky, za zábory vzniklé z důvodu realizace stavebních a udržovacích prací a za umístění kontejnerů na stavební suť a odpady z nich vzniklých na komunikacích mimo parky (např. ul. B. Němcové) svěřených do správy městské části Praha 2:
do 10 dnů……………………………2,- Kč/m² za den
do 20 dnů……………………………3,- Kč/m² za den
do 30 dnů……………………………4,- Kč/m² za den
nad 31 dnů…………………………..5,- Kč/m² za den
Podmínky užívání prostranství a veřejné zeleně:
vlastní akce mohou probíhat nejvýše do 21 hodin, deinstalace bude probíhat dle předem sjednané dohody
vstup na vyhlídku objektu Viniční altán pro veřejnost je možný pouze od 10:00 do 20:00 hodin, a to pouze za předpokladu, že se zde nekoná žádná akce pořádaná městskou částí nebo nájemcem Viničního altánu. Vstup mezi 20:00 a 22:00 hodin je možný pouze pro účastníky takových akcí
mimo stavebně uzavřené prostory mohou akce probíhat maximálně do 22:00 hodin, včetně Viničního altánu
u akcí, na kterých je použita zvuková aparatura, se žadatel zavazuje dodržet pokyny městské části Praha 2 týkající se intenzity hluku. K zajištění této povinnosti složí žadatel kauci ve výši 10.000,- Kč v případě výpůjčky a 20.000,- Kč v případě pronájmu nejpozději 7 kalendářních dnů před podpisem smlouvy na účet městské části Praha 2 (případně v pokladně Úřadu městské části Praha 2). Kauce propadá ve prospěch městské části Praha 2 v případě, že žadatel i přes výzvu osoby pověřené městskou částí Praha 2 neztlumí zvukovou aparaturu na úroveň požadovanou městskou částí Praha 2. V opačném případě je žadateli navrácena ve lhůtě 5 pracovních dnů po skončení akce
v případě akce nebo akcí povolených městskou částí Praha 2 jednomu žadateli na více než tři dny v kalendářním měsíci, případně déle než tři po sobě následující dny bez vazby na kalendářní měsíc, je tento povinen uhradit smluvní pokutu ve výši 20.000,- Kč/den za předpokladu, že nedojde k realizaci akce nebo akcí po dobu delší než tři dny. Smluvní pokutu je žadatel povinen hradit až za čtvrtý a každý další následující den, v němž nedojde k realizaci akce či akcí
při natáčení filmů apod. bude časové omezení řešeno individuálně
akce, které trvají déle než 7 dní a vyžadují stavbu stanů, stánků, dřevěných staveb, stojanů apod., se doporučuje pořádat pouze na zpevněných plochách
Podmínky pro prodloužení návštěvní doby v parku Havlíčkovy sady:
při prodloužení návštěvní doby parku z důvodu prodloužení akce dle čl. I bodu 2. bude výjimka zpoplatněna částkou 2.000,- Kč za každou započatou hodinu, nejdéle je však možné prodloužit návštěvní dobu do 24:00 hodin,
dále je žadatel povinen složit kauci ve výši 10.000,- Kč při prodloužení návštěvní doby parku z důvodu prodloužení akce dle čl. I bodu 2.. Tato kauce propadá ve prospěch městské části Praha 2 v případě, že žadatel překročí schválenou dobu prodloužení, nebo při skončení akce neuvede prostory do původního stavu a nezajistí úklid. V opačném případě je žadateli kauce vrácena v původní výši ve lhůtě 5 pracovních dnů po skončení akce.
Další podmínky pronájmu nebo výpůjčky na nám. Míru:
náměstí Míru slouží pro krátkodobé a jednorázové akce (max. 3 dny, s výjimkou vánočních a velikonočních trhů); nemělo by se jednat o akce pravidelně se opakující během roku
hudební produkce bude ukončena do 19 h s ohledem na představení Vinohradského divadla, V době divadelních prázdnin budou akce s hudební produkcí ukončeny v souladu s bodem I. odst. 5 písm. a), tj. do 21:00 hodin
ve všední dny a v sobotu musí být zvuková aparatura vypnuta z důvodu probíhajících bohoslužeb v kostele sv. Ludmily v době od 16:30 do 17:30 hodin, v neděli pak v době od 9:00 do 10:00 hodin, od 11:00 do 12:00 hodin a od 16:30 do 17:30 hodin
dopravní obsluha akcí je možná pouze na příjezdové komunikaci ke kostelu sv. Ludmily
Odběr el. energie z odběrného místa MČ Praha 2:
Odběr elektrické energie bude zpoplatněn dle skutečné spotřeby. V případě zájmu o odběr el. energie je nutné do žádosti tuto skutečnost uvést s předpokládanou spotřebou el. energie v kWh.
II. Vjezd vozidel:
Pořadatel může v souvislosti s konáním akce požádat o vjezd zpravidla nejvýše dvou automobilů (bez parkování). O povolení vjezdu je nutno žádat současně s žádostí o pronájem nebo výpůjčku, a to s uvedením přesné specifikace vozidel (SPZ, RZ).
Povolení vjezdu je zpoplatněno následovně (nevztahuje se na komunikaci IV. třídy před kostelem sv. Ludmily na náměstí Míru):
v případě výpůjčky prostranství ve veřejné zeleni podle těchto pravidel:
první dvě vozidla bez parkování zdarma
každé další vozidlo (bez parkování či s parkováním), 3.000,- Kč/ za každý započatý den
v případě pronájmu veřejného prostranství ve veřejné zeleni podle těchto pravidel:
a) vozidlo do 3,5 t bez parkování 1.000,- Kč/ za každý započatý den
b) vozidlo do 3,5 t s parkováním 4.000,- Kč/ za každý započatý den
c) vozidlo nad 3,5 t bez parkování 5.000,- Kč/ za každý započatý den
d) vozidlo nad 3,5 t s parkováním 10.000,- Kč/ za každý započatý den
Pokud jsou tyto automobily umístěné mimo pronajatou plochu, je plocha, kterou zabírají navíc, zpoplatněna dle těchto pravidel (bod I. 4. Nájemné). V rámci takovéto akce lze po dohodě povolit vjezd pro více vozidel.
Vjezd na komunikaci IV. třídy před kostelem sv. Ludmily na náměstí Míru v souvislosti s konáním akce je zpoplatněn následovně:
v případě výpůjčky prostranství ve veřejné zeleni podle těchto pravidel:
první dvě vozidla bez parkování zdarma
každé další vozidlo (bez parkování či s parkováním), 1.000,- Kč/ za každý započatý den
v případě pronájmu veřejného prostranství ve veřejné zeleni podle těchto pravidel:
a) vozidlo bez parkování500,- Kč/za každý započatý den
b) vozidlo s parkováním1.000,- Kč/ za každý započatý den
povolení k vjezdu za účelem zásobování trvale umístěných staveb, restaurací a stánků, popř. sezóně umístěných prodejních míst (např. zásobování míst pro prodej vánočních stromků), bez možnosti parkování, je vydáváno na základě žádosti podané žadatelem bezplatně. Bezplatné povolení k vjezdu je dále vydáváno žadatelům za účelem vjezdu na komunikaci IV. třídy před kostelem sv. Ludmily pro správu kostela sv. Ludmily a pro akce v něm probíhající (např. svatby, křtiny, atd.) v maximálním počtu 10 kusů.
Povolení pouze k vjezdu (tj. bez pronájmu nebo výpůjčky prostranství ve veřejné zeleni dle těchto pravidel), vydané pro komerční akce na základě žádosti podané žadatelem budou zpoplatněny následovně :
vozidlo do 3,5 t bez parkování1.000,- Kč/za každý započatý den
vozidlo do 3,5 t s parkováním4.000,- Kč/ za každý započatý den
vozidlo nad 3,5 t bez parkování5.000,- Kč/ za každý započatý den
vozidlo nad 3,5 t s parkováním10.000,- Kč/ za každý započatý den
při dodržení následujících podmínek:
jízda v parku je možná pouze po předem domluvené trase,
po parcích je povoleno se pohybovat maximální rychlostí 10 km/h s ohledem na návštěvníky parků.
Závěrečná ustanovení
Smluvní vztah nezbavuje uživatele plochy povinnosti uhradit poplatek za užívání veřejného prostranství (viz obecně závazná vyhláška č. 5/2011 Sb. HMP, o místním poplatku za užívání veřejného prostranství). Rovněž uživatele nezbavuje povinnosti opatřit si příslušná další povolení, pokud jsou podle příslušného předpisu třeba.
Tato pravidla se obdobně použijí pro pronájem nebo výpůjčku pozemků místních komunikací, ke kterým vykonává MČ Praha 2 vlastnická práva. Uživatel je povinen si zajistit povolení zvláštního užívání komunikace na odboru dopravy ÚMČ Praha 2.
Pravidla pronájmu nebo výpůjčky prostranství ve veřejné zeleni ve správě městské části Praha 2 se nevztahují na akce pořádané městskou částí Praha 2, organizacemi, kde má městská část Praha 2 vlastnický nebo spoluvlastnický podíl a příspěvkovými organizacemi zřízenými městskou částí Praha 2.
Dále se tato pravidla nevztahují na případy, kdy městská část vyhlásí záměr pronajmout veřejné prostranství ve veřejné zeleni formou soutěže, kdy cena vzniká na základě této soutěže (zejména se jedná o vánoční, velikonoční a farmářské trhy).
Pravidla se nevztahují na práce prováděné správou parku a na údržbové práce na nemovitosti.
Rada městské části si vyhrazuje úpravu těchto pravidel v případech zvlášť hodných zřetele. Výjimky musí být předem projednány s radním zodpovědným za příslušnou oblast a řádně písemně zdůvodněny.
Tato Pravidla pronájmu nebo výpůjčky prostranství ve veřejné zeleni ve správě městské části Praha 2, včetně povolování vjezdu byla schválena usnesením RMČ č. 594 ze dne 25. 9. 2023 a nabývají účinnosti dne 1. 10. 2023 a ruší pravidla schválená usnesením RMČ Praha 2 č. 522 ze dne 19. 7. 2021.
Žádosti o pronájem či výpůjčku podané do 30.9.2023 včetně budou posuzovány dle pravidel platných v době podání žádosti.
Městská část Praha 2, Úřad městské části Praha 2, nám. Míru 20/600, 120 39 Praha2, IČ: 00063461 je správcem osobních údajů ve smyslu nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016, o ochraně fyzických osob, v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů) a zákona č. 110/2019 Sb. o zpracování osobních údajů.
Pověřencem pro ochranu osobních údajů je JUDr. Irena Princová, e-mail: dpo@praha2.cz . V rámci zpracování osobních údajů Vám náleží práva, jejichž výčet včetně způsobu jejich uplatnění naleznete na http://www.praha2.cz/ochrana-osobnich-udaju/d-37036/p1=28166 .
Účelem zpracování výše uvedených osobních údajů je zpracování této žádosti
o pronájem nebo výpůjčku prostranství ve veřejné zeleni ve správě městské části Praha 2, včetně povolování vjezdu. Osobní údaje budou zpracovávány do doby rozhodnutí o této žádosti a případně po dobu trvání smluvního vztahu mezi Vámi a správcem, resp. po dobu nezbytnou k úplnému vypořádání práv a povinností vyplývajících ze smlouvy. Právním základem zpracování je plnění smlouvy.
Správce zpracuje zejména tyto osobní údaje žadatele: jméno, příjmení, titul, adresa bydliště, bankovní spojení, email, telefonní číslo.
„Na výjimky z těchto pravidel není právní nárok.“
Pravidla pro udělování záštit městskou částí Praha 2
1. Co je záštita
I.
Záštita vyjadřuje čestnou poctu a upozornění na význam a přínos akce, která přispívá k rozvoji společenského či kulturního života v městské části a je v souladu se zájmy a strategiemi MČ Praha 2.
II.
Záštitou je možné podpořit akce splňující podmínky uvedené v předchozím odstavci, především v oblasti kultury, sportu, vzdělávání a akce sociální, preventivně bezpečnostní, charitativní a benefiční.
III.
Záštita je projevem nefinanční podpory. S udělením záštity se automaticky nepojí osobní účast zástupce MČ Praha 2, finanční příspěvek ani jiný druh zajištění akce.
IV.
Záštitu může udělit starosta MČ Praha 2 nebo člen či členové Rady MČ Praha 2. Představitel MČ Praha 2, který je oprávněn záštitu poskytnout, může rozhodnout i o jejím odejmutí v případě, že podpořená akce pozbude svého účelu a přestane splňovat podmínky pro poskytnutí záštity.
2. Pravidla udělení záštity
I.
Akce či projekt musí být konkrétně a časově ohraničené, tyto povinné údaje uvede žadatel v žádosti.
II.
Záštitu uděluje starosta městské části Praha 2. Pokud nebude záštita přímo udělena starostou, může ji udělit jiný člen či členové Rady MČ Praha 2. Člen Rady MČ Praha 2 může poskytnout záštitu významným společenským, kulturním, vzdělávacím, sportovním, charitativním a dalším veřejně prospěšným akcím konaným na území městské části.
III.
Udělení záštity je stvrzeno prostřednictvím listinné podoby záštity s podpisem starosty či jiného člena Rady MČ Praha 2.
IV.
Poskytnutím záštity vzniká pořadateli povinnost prezentovat městskou část užitím loga MČ Praha 2 na svých propagačních materiálech.
V.
Společně s užitím loga MČ Praha 2 musí pořadatel akce na všech materiálech uvádět větu: „Akce se koná pod záštitou starosty městské části Praha 2“ nebo „Akce se koná pod záštitou místostarosty/radního městské části Praha 2 + jméno a příjmení.“ Plnění a kontrolu správného označení bude provádět odbor kancelář starosty a komunikace.
VI.
S udělenou záštitou bude organizátorovi poskytnuta propagační podpora prostřednictvím komunikačních kanálů MČ Praha 2, zejména na webových stránkách www.praha2.cz, sociálních sítích MČ Praha 2 a v měsíčníku Noviny Prahy 2. Městská část si však vyhrazuje právo zařadit propagaci akce v závislosti na aktuální situaci a kapacitě svých informačních kanálů.
VII.
Udělení záštity nezaručuje schválení žádosti o pronájem nebo výpůjčku prostranství Radou MČ Praha 2. Pronájem nebo výpůjčka veřejného prostranství se řídí pravidly pro posuzování žádostí o pronájem nebo výpůjčku prostranství ve veřejné zeleni ve správě MČ Praha 2, včetně povolování vjezdu.
3. Postup žádosti o záštitu
I.
Žádost o záštitu se podává elektronicky Úřadu MČ Praha 2, odboru kanceláře starosty a komunikace, oddělení kultury. Organizátor akce vyplní na webu ÚMČ Praha 2 příslušný formulář žádosti o záštitu. V případě, že žádá současně o pronájem, výpůjčku veřejného prostranství či vjezd do veřejné zeleně, vyplní kombinovanou žádost o záštitu, kterou nalezne ve stejné sekci.
II.
Žádost musí žadatel podat minimálně měsíc dní před konáním akce. Zpracovatel si vyhrazuje právo čtyř týdnů na posouzení žádosti, přičemž do 14 dní sdělí poskytnutí či neposkytnutí záštity. Následně se posuzuje případná žádost o pronájem či výpůjčku veřejného prostranství a povolení vjezdu do veřejné zeleně. Žádost o záštitu v kratším termínu je možné posuzovat ve výjimečných případech, a to po konzultaci s členy Rady MČ Praha 2.
III.
Pro rozhodnutí o udělení záštity bude součástí stanovisko odboru kanceláře starosty a komunikace, v případě konání akce ve veřejném prostranství též stanovisko odboru životního prostředí, v případě, že zpracovatel uzná za vhodné také dalších příslušných odborů ÚMČ Praha 2.
IV.
Dnem podání žádosti se počítá den odeslání žádosti prostřednictvím on-line formuláře vč. všech náležitých příloh. Jako potvrzení obdrží žadatel po odeslání formuláře do své e-mailové schránky notifikaci o podané žádosti.
Tato pravidla nabývají účinnosti dne 1. 12. 2023.
Žádost o záštitu a Kombinovaná žádost o záštitu jsou přístupné prostřednictvím interaktivního formuláře umístěného na webových stránkách městské části Praha 2.
Městská část Praha 2, Úřad městské části Praha 2, nám. Míru 20/600, 120 39 Praha 2, IČ: 00063461 je správcem osobních údajů ve smyslu nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016, o ochraně fyzických osob, v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů) a zákona č. 110/2019 Sb. o zpracování osobních údajů.
Pověřencem pro ochranu osobních údajů je JUDr. Irena Princová, e-mail: dpo@praha2.cz.
V rámci zpracování osobních údajů Vám náleží práva, jejichž výčet včetně způsobu jejich uplatnění naleznete na http://www.praha2.cz/ochrana-osobnich-udaju/d-37036/p1=28166.
Správce zpracuje zejména tyto osobní údaje žadatele: jméno, příjmení, adresa, IČ, kontaktní údaje - email, telefonní číslo.
Účelem zpracování výše uvedených osobních údajů je zpracování této žádosti MČ Praha 2. Osobní údaje budou zpracovávány do doby rozhodnutí o této žádosti a případně po dobu trvání smluvního vztahu mezi Vámi a správcem, resp. po dobu nezbytnou k úplnému vypořádání práv a povinností vyplývajících ze smlouvy. Právním základem zpracování je plnění smlouvy.
(pozn. Pokud jste si uložili nebo odeslali formulář, můžete si jej zde znovu načíst pomocí kontaktního emailu a PINu, který Vám byl zaslán na tento email.)
Pro optimální zkušenost s touto aplikací doporučujeme použít prohlížeče Google Chrome nebo Microsoft Edge v jejich posledních verzích.
Přesuňte soubory sem nebo klikněte pro výběr.
Můžete nahrát více souborů najednou. Povolené formáty: PDF, obrázkové formáty, Word, Excel, PowerPoint, textové soubory. Maximální možná velikost jednoho souboru je 10 MB.
Komentáře